1

INTAKE & PLAN VAN AANPAK

We bespreken heel vrijblijvend samen de doelstellingen en haalbaarheid van uw project. Wilt u samen met ons aan de slag, dan werken we een plan van aanpak uit op maat van uw bedrijf en project.

    INTAKE & PLAN VAN AANPAK

    We bespreken samen de doelstellingen en haalbaarheid van uw project. U  schetst ons de doelgroep, geeft ons de inhoudelijke context en de verhoudingen in uw markt mee en vooral wat u graag wilt bereiken.

    Op basis van onze ervaring geven we u de mogelijkheden mee, samen met een inschatting van het benodigde budget.

    Stemt dit overeen met uw verwachtingen, dan werken we een gedetailleerd plan van aanpak uit. Daarin vindt u de werkprocessen, afspraken, KPI's en mandaten.

    Beide partijen engageren zich en tekenen voor akkoord. Vanaf nu werken we echt samen. Uw project komt op onze planning en krijgt een vaste telemarketeer en projectbegeleider van MyModus toegewezen.

    2

    VOORBEREIDING & BRIEFING

    Een goed project staat of valt met een goede briefing. U bezorgt ons op voorhand inhoudelijke informatie over uw business en wij bereiden ons grondig voor, zodat we tijdens de briefing snel vooruit kunnen.

    VOORBEREIDING & BRIEFING

    Om ons goed op de briefing voor te bereiden, hebben we van u inhoudelijke informatie over uw business nodig.  De beller en projectbegeleider die aan u zijn toegewezen, verdiepen zich hierin.

    Tijdens de briefing dompelt u ons onder in uw verhaal, uw markt en business. We bespreken mogelijke triggers, sterktes en zwaktes en zorgen ervoor dat we uw visie door en door kennen. Bent u zaakvoerder-eigenaar of commercieel directeur? Breng dan ook uw meest enthousiaste salesmensen mee naar de briefing!

    We helpen u bij het samenstellen van het belmateriaal en passen het CRM-systeem aan op maat van uw project. We importeren en groeperen het belmateriaal, zodat we goed kunnen opvolgen.

     

    3

    OPSTART BELWERK

    Wij zijn klaar voor de start! Ons script is uitgeschreven en we starten met enkele testblokken. We ervaren snel wat werkt of niet werkt, en sturen bij waar nodig.

    OPSTART BELWERK

    Ons script is uitgeschreven en we starten met enkele testblokken. We ervaren snel wat er het beste werkt en we sturen waar nodig bij: een woordje hier, een zinsconstructie daar, extra argumentatie, de puntjes op de i bij de infomail,...

    Als we bijsturen, dan doen we dat altijd in overleg met u. We spelen ook heel kort op de bal. Een project waarbij we de targets niet halen, halen we in samenspraak uit de planning of we herdefiniëren het project. We hebben er geen enkel belang bij om uw project te laten aanmodderen, integendeel. Uw verhaal is ons verhaal. En wij zijn pas tevreden als u tevreden bent.

    4

    LOGISCHE OPBOUW VAN UW DATA

    Wij zorgen niet alleen voor salesdriven en resultaatgericht belwerk. We verzamelen ook alle nuttige data tijdens onze contacten met uw prospecten. Die data noteren en structureren wij, zodat u er inzichten uit kan halen die u helpen bij het nemen van beslissingen.

    LOGISCHE OPBOUW VAN UW DATA

    We bellen niet alleen, we houden ook alle nuttige data voor u bij. We noteren en structureren de data, zodat u ze kan gebruiken voor analyses en evaluaties. 

    Wij werken het meest performant op ons eigen werkplatform, Mercanti. Dit is eigen software die we ter beschikking stellen van bedrijven die zelf nog geen CRM-systeem gebruiken of die een partner wensen voor het beheer en customizing van de data (opbouw velden en dashboards-rapportage). Mercanti is zeer gebruiksvriendelijk en ondersteunt elke sales/backoffice medewerker.

    Heeft u liever dat wij op uw eigen CRM-systeem werken? Ook dat is geen probleem. De meeste CRM-systemen hebben voor ons maar weinig geheimen meer. Wij kunnen het beheer voor u overnemen op gelijk welk platform.

    5

    WEEK- & MAANDRAPPORTERINGEN

    Wij bellen en rapporteren volgens de kwaliteitsgaranties en KPI's die we met u hebben afgesproken. Ons hele belproces is ook volledig transparant.

    WEEK- & MAANDRAPPORTERINGEN

    Wij bellen en rapporteren volgens de kwaliteitsgaranties en KPI's die we hebben afgesproken. U kan ons volledige belproces op de voet volgen. 

    We bezorgen u op de afgesproken tijdstippen overzichtsrapporten, detailrapporten, excel-overzichten,...

    We rapporteren gestructureerd en via verschillende kanalen. Alle data die we tijdens het belproces verzamelen zijn uw eigendom en worden in ons uniek online platform genoteerd, op maat van uw project. U krijgt een login en de nodige rechten voor uw database.

    6

    EVALUATIE & VERVOLG

    We voorzien een tussentijdse evaluatie, meestal halverwege het project. Sommige tijdelijke projecten krijgen hier een meer permanent karakter. Het is voor beide partijen een erkenning en bevestiging van een succesvolle samenwerking.